Portalul este prima bază de date a link-urilor utile de importanţă socială cu conţinut social-informativ. Accentul se pune pe informarea vizitatorilor, cetăţenilor, instituţiilor din domeniul privat şi public despre oportunitatea accesării paginilor web oficiale ale instituţiilor publice (guvernamentale, administrative şi instituţionale) din Republica Moldova.
Mottoul proiectului-concept:
"Află primul ceea ce alţii încă nu cunosc."
„Plantăm fapte bune în Moldova!” iniţiativă naţională de împădurire pe bază de voluntariat, scopul proiectului constă în motivarea comunităţii de a planta arbori, ca rezultat al conştientizării şi necesităţii adaptării la schimbările climatice.
Îndemnul proiectului social:
"Haideţi să plantăm copaci împreună!"
Organizaţia obştească „Slavaţi Viaţa” ajută copii de pînă la 18 ani care au nevoie urgent intervenţii chirurgicale şi tratament. Prin colectarea mijloacelor băneşti pentru copii grav bolnavi prin intermediul donaţiilor cheş, donaţii prin transfer de bani la conturi, acţiuni de binefacere etc.
Mottoul organizaţiei:
"Mai bine cel mai mic ajutor, decît cea mai mare compasiune."
(Vladislav Loranţ)
Baterec reprezintă un proiect de colectare separată a bateriilor şi acumulatorilor uzaţi şi de conştientizare a populaţiei despre necesitatea colectării acestora, dezvoltînd un sistem de colectare selectivă şi reciclare a bateriilor şi acumulatorilor uzaţi, în vederea contribuirii la protecţia şi îmbunătăţirea calităţii mediului înconjurător şi a sănătăţii populaţiei.
Mottoul proiectului social:
"Dă la reciclat tot ce s-a stricat !"
Acest site promovează primul cod moral bazat exclusiv pe bunul simţ, a fost publicat pentru prima dată în 1981, iar scopul lui era de a opri declinul moralităţii în societate, pentru a returna demnitatea omului şi a restabili încrederea între oameni. "Drumul spre fericire" este înregistrat în Cartea Recordurilor ca fiind cea mai tradusă carte non-religioasă din întreaga lume.
Mottoul organizaţiei:
"Omul poate să-şi determine pentru sine, care sunt bunătăţile omeneşti, doar dînduşi seama, cum ar vrea el, ca ceilalţi să se compoarte cu dînsul."
( L. Ron Hubbard)
Este site-ul promovării campaniei o oră fără lumina electrică. Campania aceasta se petrece anual în luna martie începînd cu anul 2008, devenind deja o tradiţie la nivel global, având o participare ce a intrat in istorie. Grija pentru mediu este o preocupare constantă a comunităţii noastre şi se reflectă în primul rînd în felul în care ne desfăşurăm activitatea, iar gesturile simple, precum a stinge lumina, sunt deopotrivă importante în asigurarea unui viitor pentru generaţiile următoare.
Mesajul campaniei:
"Implicăte în construirea unui viitor sustenabil."